måndag 5 augusti 2013

Middagsbjudning

På fredag är det äntligen dags för den efterlängtade middagen med min fina vän.
Skulle ju ha blivit av i måndags men då var jag ju på akuten hela eftermiddagen/kvällen.
Vet inte om jag skrev det men jag har ju fått inflammation i muskelfästena i bäckenet pga ett snett bäcken. Min sjukgymnast upptäckte även scolios. Går runt med ständig värk...karma is da shit...
På fredag kväll kliver jag av bussen på Mariehem och tar mig sedan mot en studentkorridor.
Ska bli spännande att se vad det kommer bjudas på, och min förhoppning är att jag får behålla maten och inte kräkas upp den som jag gjort den sista tiden.
Fyllde på min dosett idag och har räknat ut att jag i snitt tar 1 4tabletter om dagen, stor förändring från att inte ta nån alls till att hamna på 14 hux flux. Nä nu ska jag sova. Jobb 7-17 i morgon

Inga kommentarer: