måndag 14 november 2011

fler händelser

Jag har äntligen fått dom där julgardinerna till Trollet sydda...vart himla bra.






















Dagen efter vart jag inspirerad av tyget som faktiskt vart över så jag sydde ett örngott till henne och hon vart ju himla lycklig.



















Senare sydde jag en toarullshållare..så det vart en i grönt...blir som en del av inredningen så man tänker inte på rullarna nu som förut där dom låg.




































Sedan har jag testat på detta.
Ostronskivling, mycket godare än kantareller. Supergott att rosta tillsammans med andra grönsaker i ugnen..MUMS!.. och då är jag inget större fan av svampar kan jag säga....rekommenderar detta!

1 kommentar:

Fangoria sa...

Snygga prylar!!! Vilket fint tyg du gjort gardinerna och kuddfodralet av!!! =)