torsdag 12 april 2012

Bakat + Leva livet

Ja, jag bakade igår. 13-14 kakor vart det. 
Var andra gången jag bakade detta tunnbröd denna vecka, och denna gång tog jag till både Anis och Fänkål...Perfekt kombo och gott vart det.
Ska försöka baka allt mer bröd så man slipper handla...
Otroligt snabb-bakat var det också.
Tidigare i veckan så skickade jag en frågan till 118800 om Vem jag var..och fick detta till svar:

En pilsk Felippe...hahaha ja jäklar. Om ändå livet vore enkelt.

Nä idag har jag varit med Trollet på Öronmottagningen på NUS.
Hon har försämrad hörsel på höger öra.
Som ni ser på bilden ovan så är vänster öra perfekt medans höger inte är så perfekt.
Och vad gör man då tror ni?
INGENTING!
Enligt doktorn så då det bara är ett öra som är problemet så gör man inget åt det.
Antingen så går det till sig eller så blir det värre :-/

Min lilla tjej....

Ja så då är det bara att avvakta då.

Fick för övrigt till en bra frisyr idag innan vi åkte iväg. Och volymen håller i ännu..det är NYTT för mig.
Love it!

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng.
Ta hand om er.

Kram!

1 kommentar:

lenchen sa...

Nej men oj da. Men det är ju bra att veta iaf, sa att du kan halla koll. Om det haller i sig sa borde hon väl fa hörapparat eller nat?