söndag 12 januari 2014

sjukdag

Lill♥ är sjuk med både feber och halsont/hes.
Myser i soffan till Ensam hemma i väntan på pizza.
Sedan kommer jag att träna under eftermiddagen.
Väldigt skönt med träning. Har även börjat ändra främst mina frukostvanor.
Har börjat med hemmagjorda smoothies till frukost fulla av nyttigheter så att jag står mig till lunch och lite till.
Sen är dom så jäkla goda också.

Har sedan börjat införskaffat mer glutenfria alternativ.
Magen känns inte alls lika uppblåst och ömmande.
Men fler saker måste bytas ut.

Sedan vid månadsskiftet ska nog ett träningskort införskaffas också.
Rygg ska tränas och magen ska bort och rumpan ska trimmas.
Blir nog en bra start på detta år.
I morgon är det måndag och börjar veckan med vab och det är rätt ok för då kan vaktis hjälpa mig med bultsaxen.

Inga kommentarer: