måndag 8 november 2010

Alltid lika roligt

Det är alltid lika roligt och intressant att scrolla ner och se vart ifrån ni kommer ni som läser bloggen....


Idag är det en vacker höstdag med solen som står så högt den kan just nu..kallt så att det biter i kinderna.
Tack och lov blåser det inte.
Haft en totalt värdelös natt. Vilket också syns på mina naglar idag, nej dax att klippa ner odjuren och börja om från början igen.


Någon som sett min matlust någonstans? Om någon hittar det så hör av er. Matlusten är borta....jag som trodde att den hade kommit för att stanna.
Ibland blir man bra lurad.

Katten hade bajsat i hallen i morse igen... gissa hur lycklig jag var över det?
På med halsband och ut i kylan för han så han får ruscha av sig.


Idag vet jag inte vad det blir.. är ju helt själv nu sen dottern åker till sin pappa idag efter dagis...
Har ju tvättat upp julgardinerna ( i år ska dom banne mig upp och klättra på stolar är ju så skoj :S ) så dom ska strykas....ugnen måste kanske rengöras ja...glömmer alltid bort den tills jag ska använda den och då jag öppnar den för att stoppa in något där så kommer det ut svart rök det första det gör, tur i oturen att man inte har brandlarm sånna gånger.
Det är jag fashinerad över. Att det inte finns brandlarm... är det inte lag på att sånt ska finnas?
Vissa bostadsföretag står för dom, men kan det vara så att man ska behöva stå för en sådan själv då man bara hyr och inte äger den?


Städa måste man göra kanske...torka golven vore inte så dumt.
Köpte förresten mer påsar med saffran idag, dom kostar ju bara 21,90 st. Rykten säger att dom kan hamna uppe vid 60krs strecket närmare jul så bäst man passar på, sen så räcker dom tills någon gång 2012 så man hinner ju.


Till er som läser min blogg, skulle inte ni kunna berätta 3 saker som ni önskar er i julklapp och 3 drömmar som ni vill ska slå in?
Så brättar jag mina i ett senare inlägg.

Nej nu har jag precis haft samtal med min chef, hon kom och såg att jag var ledsen så det var skönt att få prata med någon, och främst att hon och jag fått en bättre kommunikation med varandra. Framsteg gillas.

Ta hand om er
Kram!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vilken svår fråga....Får jag återkomma med det?=)
Stor kram till dig!

Zandra sa...

Jag har önskat mig: En kaffemaskin- Martello eller Tassimo, Täckjacka+ byxa & så ljuslyktor i alla dess former stora & små. Älskar ljuslyktor!

Tre drömmar: Få ett fast jobb, hitta drömhuset med stoor trädgård, gärna nära skog & sjö och köpa det! Sen att vi får behålla hälsan och leva livet tills vi dör!