lördag 15 oktober 2011

Dagen före

Idag är det dagen före dopparedagen..eller flygardagen för mig och tjejerna.
För första gången så längtar jag inte efter att åka hem. Får bara ont i magen då jag tänker på det.
Soc ringde igår, dom vill sätta mig och flickorna i ett familjehem.
Hur tänker dom?
Så först ska vi har bott här hos syrran en tid, sedan ska trollet bo hos sin pappa i en vecka, sen i familjehem i en vecka för att sedan bo hos sin pappa igen för att veckan efter det eventuellet bo på skogsdungen en period.
Jag trodde barn behövde en trygg och fast punkt?
Inte ett flackande.

Så familjehemmet kommer bli blankt nej!
Dessutom måste K skriva under det papperet i sånna fall eftersom vi då har delad vårdnad.
Nu vart jag ännu mer tjurig över att jag banne mig ska klara av det själv.
Diamanten har sovit så dåligt här nere så hur kommer det inte att bli av att sova här och var?
Funkar inte så och det tycker jag att socialen borde försöka ha lite mer förståelse över.

Nån jag längtar efter är min KP. Har lite planer som jag hoppas hon kan hjälpa mig med att genomföra.

Snart kommer syrran och hennes son tillbaka från hans fotbollsträning så då ska vi åka i väg med barnen så dom kan få ruscha av sig på nåt lekställe.

Sista kvällen i tjockholm...*suck*..dagarna gick fort till slut.

Vill inte hem.

1 kommentar:

Fangoria sa...

Förstår att du vill sova hemma nu, även om det är jobbigt för dig. Jag hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart.
Stor kram!