måndag 24 oktober 2011

Oj, det var ett tag sen jag bloggade.
Har helt och hållet inte funnit tiden till det.

Idag kom min älskade 3åring hem igen. Massa kramar och pussar som alltid vid återseende.
Idag lagade vi hemmagjord pizza till middag..den smakade sådär.. gillar degen bättre om den innehåller jäst och olja bla, men denna innehöll mjölk och bakpulver.

Har börjat få mer och mer ordning hemma, tack vare kp.
Bit för bit känns lägenheten mer min.

Ska i veckan fota för årets julkort. Inget avancerat, eller avancerat blir det ju då man ska få båda tjejerna på bild..glada och nöjda iförda julkläder....lär bli intressant kan jag säga.

Nu ikväll efter att båda barnen väl somnat så tränade jag lite..försöker alltid göra det innan jag sätter mig vid datorn..måste ju göra sig förtjänt utav det :)

Däremot har jag börjat få problem med matningen på den lilla. Välling tar hon ju, men allt i puréväg vägrar hon i stort sett.
Innan Stockholmsresan var ju morotspuré den stora favoriten.. men nu funkar inget :(
Vore ju mycket smidigare om hon kunde äta hemmagjort..
Så har ni tips så lämna gärna dom i fältet nedan.

Annars blir det en lugn vecka...så lugn den kan bli med 2 barn.
Tvättstugan på onsdag och på torsdag ska Diamanten få sin andra omgång med sprutor.
Hjärtskärande kommer det bli :-S

Nej hörrni, nu ska jag snabbsurfa lite innan sömnen kommer på.

Ta hand om er.
Kram

Inga kommentarer: