söndag 24 juli 2011

Hemresa

Så efter 17 dagar är det snart dax att åka hem till Umeå igen. Längsta besöket i hemstaden någonsin. Har inte fått chans att tänka igenom saker och ting. Var ute och plocka bär igår kväll. Men en sån gång kan jag inte tänka. Kanske blockerar det för mycket så det bara inte går. Tänker vid fel tidpunkter. Nu hoppas jag på en sista bättring. Det regnade ju lite igår då jag plocka. Jag fick ju för mig att det var relativt myggfritt men när jag kommer hem till morsan igen så ser jag att jag har minst 45 myggbett i ansiktet och ett ex antal i hårbotten och bakom öronen. Kände ju och hörde ibland då dom surrade runt huvudet. Men trodde inte att jag hade bjudit på 3 rätters. Blir skönt att få rensa och frysa in alla bären sen. Nä nu ska jag slutföra det sista i packväg så får vi se hur det går sen. Kram

Inga kommentarer: