torsdag 14 juli 2011

Sommarens soliga dagar

SnyggMattias


Toktösen



Mammas gostroll





Färgskillnad




Sommaren går sin stilla gång. Härnösand är vackrare än någonsin.

Soligt varje dag... Känns otroligt skönt att träffa vänner och bekanta igen.... går så långt mellan gångerna. Blir så sugen att ta med nån väninna (ja jag pratar om dig Jenny ;-) och sätta sig på en uteservering med en kall i handen och bara njuta av sommaren.

Man börjar bli seg i kolan nu av all nattjour.

I morse så klippte jag mig..blev rätt okej. Vart kort, och jag tror att min blonda färg nästintill återvänt helt.

Måtte jag inte komma på en dum idé och färga det igen.

Sen jag och flickorna fick skjuts från Umeå och ner till Härnösand utav bästaste Andreas så har inte Trollet klagat nånting på ont i magen..så himla skönt.. nu mår hon verkligen toppen och det gör mig otroligt lycklig.


Det har varit många omtumlande dagar och både samtalet och sms:et jag fick igår fick mig mycket att fundera på. Fundera på hur jag vill ha det och vad som blir bäst för flickorna.

Tankarna går igenom mitt huvud hela tiden..vad ska man göra för att det ska bli bra?

Hur mycket ska man tillåta?

Vad vore bäst för en själv?


På lördag är det barndop av min kära Lovisa. Då blir det vatten på huvudet och påhälsning hos farfar..precis som jag gjorde då Emilia döptes.


I morrn blir det besök....och på kvällen blir det bakning och dukning.


Nej nu måste jag vidare.


Kram till er.

1 kommentar:

Fangoria sa...

Söta tjejerna är!! Lycka till på dopet! Kram på dig!