onsdag 24 augusti 2011

Brustet hjärta


Det känns som om jag har förlorat allt...
Alla drömmar gick i kras....en person står som vinnare i det här...medans jag har förlorat allt.

Just nu också så känner Diamanten av det också så hon sover så otroligt oroligt nu..vaknar 3-4 gånger på nätterna, vill knappt äta, är trött men vill knappt sova...
Förut kunde hon vakna 1-2 gånger på natten... nu då allt är så oroligt så visar hon det på nätterna och jag är helt slut..för nu är jag helt själv med allt....Hur fan ska man orka?
Känner mig som en dålig mamma som inte kan trösta henne jämt. Ibland gråter hon så mycket och hon blir inte lugn av nåt.
Allt vart så svårt för det var inte så här det skulle bli.

Mitt hjärta har helt slitits itu och jag vet inte hur jag ska lyckas bli stark igen, vet inte hur jag ska lyckas höja energinivån till mina barn.

Det var inte så här det skulle bli..... :'(

Inga kommentarer: