fredag 30 december 2011

Dag 1

Dag 1: Ladda upp en bild på dig själv & 7 st fakta som de flesta inte vet om dig.


1) I slutet av varje dålig relation så ingår jag i en färgningsfas som jag kallar det där jag färgar mitt hår ett ex antal gånger...

2) Jag älskar att få underkläder eller främst presentkort på underkläder..

3) Som barn så avskydde...eller starkt ord...så tyckte jag mindre om att jogga, men nu som vuxen så drömmer jag om att göra det men då kan jag inte.

4) Om jag ska göra en operation för att förändra något med min kropp så är det nog en fettsugning av magen som i flera år förstört min självkänsla och storlekar på kläder (mina ben kan ha en sorts storlek på kläder medans magen säger nån annan).

5) Jag fullkomligt älskar giraffer och blir glad de gånger jag hittar något med giraffer på eller främst får någon gåva med en eller flera giraffer på.

6) Jag vill gärna ha minst mascara på mig innan jag går utanför dörren för att se någolunda "fräsch" ut. Och är det en dag då jag inte orkar fixa frisyren så åker mössan på.

7) Då det är rörigt hemma så är det oftast pga röra i huvudet..för mycket att tänka på, för mycket att oroa sig för osv.

Inga kommentarer: