tisdag 6 december 2011

En liten uppdatering



Jo tänkte komma med en liten uppdatering om Diamanten.

Hon har ju krypit sedan hon var 5 månader...hon reser sig upp mot allt nu..verkligen mot allt..hon vill nästan bara stå och gör sina försök att ta steg men det går sådär.

Idag kom sista julklappen hem med posten....har beställt en sak som säkert lär ogillas skarpt av en person..men kände att jag skiter i vilket...denna person ogillar ju banne mig allt snart som sker ..saker som sker utan dennes vetskap (som om den personen behöver veta allt?).

Till helgen blir det lugnt trots födelsedag...har ingen som kommer förbi vad jag vet så det blir jag och barnen som firar ...
Min dotter tyckte jag skulle baka chokladtårta med choklad i :-D
Fast jag kommer nog göra pepparkakscheesecake.

Låter himla smarrigt.

Nej nu ska jag ta och hoppa ner i sängen...lång natt som väntar.

Kram till er.

1 kommentar:

Fangoria sa...

Naw gud vad söt hon är!!!
vill också testa pepparkakscheesecake, verkar så gott!