fredag 9 december 2011

Underbar kväll



Vilken fantastisk kväll.
Vart sminkad idag..fick känna mig snygg för en stund.

Sen åkte jag iväg på mysmiddag hos K och dennes familj.

Och jag dricker ju inte alkohol särskilt ofta..typ aldrig...och det är konstigt...när jag väl dricker alkohol, så som ett glas vin som det vart ikväll så tappar jag känseln i pannan..jättekonstigt, men så är det.
Känns skumt också.


Passade på att ge bort detta armband som synes på bilden.
Valde mellan två olika som jag gjort och bestämde mig till slut för denna...och det visade sig att det vart helt rätt. Tydligen var det K's favoritfärg..turkost. Vilken lycka!

Först sa hon: "men inte ska du ge mig något så här dyrt"..."jag har gjort det själv" vart svaret från mig och då vart hon ännu lyckligare.

Lyckat med färgvalet.

Tacos och filmmys och wordfeuds-skoj vart det.

K's make är beroende av WF och det passade perfekt då jag älskar det spelet.
Så vi feudade hela kvällen.


I morgon är det lördag....

Min födelsedag...dags att fylla 28 år.

Har bakat pepparkakscheesecake....tror det blir bra...


Ta hand om er.


Krama varandra i snökaoset ;-)

Inga kommentarer: