söndag 11 december 2011

Firandet


Så då var detta års födelsedagsfirande över för denna gång.
Fick himla bra presenter...bland annat pengar, en kaffepanna, en superbra almanacka med fält att fylla i för varje person (som jag hade tänkt köpa själv men inte gjort), ett par söta ljushållare att hänga i fönstret, Mia Skäringers nya bok och ännu en teburk med giraffer på :)


Pepparkakscheesecaken var supergod... smaken lyckades jag med men inte utseendet då jag tagit fel springform...jaja.
I morgon är det måndag igen...fullspäckad vecka som kommer.
Lämna på dagis sen är det sjukgymnast, tvättstugan..tisdag är det Luciafirande ev inköp till julklapp(eller på onsdag)..onsdag personalfest, torsdag eventuellt julfika.

Någonstans mitt i mellan allt så ska jag vila också.
jaja...det löser sig nog....nej nu ska jag dåsa vidare en stund.
Varit en lång dag..fick toaletten målade med nagellack idag...

Nej ta hand om er.
Kram och trevlig 3dje advent!

Inga kommentarer: