onsdag 5 augusti 2009

Förbättringar?

Kommer in med ett snabbt inlägg.

Nu ska vi försöka arbeta på relationen, tydligen är det jag som har förändrats och inte satt familjen i främsta rummet.
Så nu måste jag sluta träna (vilket min rygg inte kommer tycka om) och i stort sett sluta med internet, allt för att familjen ska må bra.
Haft en helvetisk dag och har gråtit i stora omgångar.
nu är man tillbaka i det där förhållandet som jag så länge försökt att undvika. Kontrollerande och jävligt.
Precis som Hugo, precis som Bjarne.
Jag hatar det.
Men vad gör man inte för att han ska få må bra!


I morrn torsdag blir det Nolia för hela slanten. Har längtat. Ska spana efter tyger.
T kom på en bra sak, att vi i år kunde beställa en symaskin och skicka räkningen till min mamma. Hon har ju länge pratat om att hon skulle köpa en symaskin åt mig, eftersom hon hade köpt en åt Malin. Har jag fått någon? Nooooo!!
Bra förslag. Va snopen hon skulle bli *haha*

Hmm... nä nu ska jag nog slänga mig i säng. Lång dag i morgon som börjar tidigt.

Kram kram

Inga kommentarer: