söndag 30 augusti 2009

Sömnig söndag

Jag försökte verkligen ignorera ljudet som kom emot mig, jag trodde inte det var sant, ville inte visa att jag hört det. Ville inte.
Jag låg där och blundade hårt; kanske dom skulle gå då?
Det gjorde dom inte.

Ljudet kom närmare och närmare, plötsligt känner jag att hon kommer närmare.
Jag var ju tvungen att sluta fejksova då. T bar in Emilia till mig. Klockan var väl strax innan 9. Så lite sovmorgon fick man ju.

Idag väntar en dag med shopping.
Hon ligger och vilar nu så hon är pigg till då vi ska göra stan.
Eller vi ska i alla fall shoppa på Ersboda och sedan ta oss förbi Expo hade jag tänkt. Länge sen jag var där nu.

Jo kommer ni ihåg frågan jag ställde gällande Facebook och dagisfröknar... 2 av 3 finns på min vännerlista nu, inte så tokigt va ;-)

Ha en underbar söndag nu.

Kram kram

Inga kommentarer: