onsdag 12 augusti 2009

Onsdag...lill-lördag

Ja då var det onsdag. Länge sen jag la ut bilder, men har inte hunnit med... jobbar så mycket, sen suger familjen musten ur mig.
Plockade hallon igår kväll, vart en del, tillräckligt om man säger så.
Har för ett par dagar sedan hittat... ja kan man säga knöl? ja vi säger knöl, någonstans på kroppen. Har inte tänkt så mycket på den så, förrän nu. Jag har googlat lite, men inte hittat nåt direkt som det kan tänkas vara så... måste kanske ringa till doktorn och få en tid att titta till det. Känns så jobbigt bara.. Går gärna inte till läkaren, även fast jag har frikort.

Måste hämta ut nya mediciner också. Har fått nya recept.. Märkte nu hur svårt det är att komma upp i 1800kr så man får frikort där med...

Nä nu ska jag käka frukost så jag får annat att tänka på.

Kram

Inga kommentarer: