lördag 15 augusti 2009

Ska börja med att säga stort Grattis till Byåkers folket som i natt fick en tös te. När ska ni producera pojkar tro?? Finns väl bara en stackars liten kille i hela Innalasläkten??
Grattis grattis.


Ja jag satt i morse över frukosten och funderade över det här med olika brotts-trender.
Nu kommer jag inte ihåg från år till år sådär, men kommer ihåg sommaren 2005. Då jag skulle ta mig från Södertälje till centralen i Stockholm, vanligtvis brukar vi då jag är där lyssna på radio Stockholm för att lyssna hur det är med trafiken osv. Men denna gång gjorde vi inte det. Dumt.. hade vi gjort det så hade vi tagit pendeln i stället.

2005 var trenden värdetransportrån. Fatta hur länge vi stod i kö. Rånarna hade ju på olika sätt blockerat alla möjliga färdvägar. Med bla spanska ryttare och brinnande bilar.
Fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde jobba dagen efter pga. Om hon inte skulle tro mig så skulle hon se på nyheterna vad som hänt :-D

2009 är det dock en annan trend. Båtkapning. Hur i helvete tänker dom.

Bland all tragedi och skit så pågår ständigt i världen så måste jag bara bjuda på detta klipp:

Inga kommentarer: