tisdag 5 oktober 2010

Ganska lugnt

Ganska lugnt just nu... jobbar på som bara den nu för att vara så effektiv som möjligt.
Förhållandet är lite i gungning, men hade ni förväntat er annat?

Kärleken tycker att jag alltid är hemma, svårt att åka någonstans då man inte tex har någon att hälsa på eller så, kan dessutom inte lämna lägenheten då jag har Emilia så hur ska det gå till?
Han säger att han tycker att jag är som mitt ex och kväver honom med att alltid vara hemma.
Måste bli skönt för han till helgen i sånna fall då jag och Emilia åker till Härnösand.. då är jag varken hemma eller efterhängsen som han säger.
Vet ni hur svårt det är att ha en relation?
Jag försöker ju allt för att inte relationen ska bli som med min fd, men det blir bara skit tillbaka, jag tycker inte att jag gör annat än att förändra mig snart, hur mycket till ska jag behöva förändra för att bli perfekt?

Har messat med bästaste Madde idag... så skönt att höra ifrån henne igen... hon får mig alltid att känna mig stark trots att jag större delen av kvällen känt mig svag... men läser hennes ord om och om igen..hon är klok.

Nej nu ska jag ta och vara mindre efterhängsen och typ läsa en bok eller nåt. Inte gjort det på nåt år nu.. men men,...

Kram till er.