lördag 16 oktober 2010

Lördagmorgon

Idag är det lördag. Helg. Jobbar...såklart. Helg = vaddå?
Har en sån snäll katt, han straffar oss för att han inte får gå ut precis som den andra katten så han hade pinkat igår kväll då vi kom hem på plastpåsen i hallen såklart, sen i morse så var hela lägenheten utom sovrummmet full med rosblad.
Då har katten rivit ner blomvasen och spritt bladen...
Har jag tur så har mina räkningar sugit upp allt vatten så att inte datorn lyckats bli vattenskadad.
Får testa den ikväll och se.

Berättade för Kärleken igår om inlägget jag hade skrivit och kommentaren jag fått om det... han förstod inte.. till och med han förstod vad jag menade och tog inte illa upp, så han eller jag förstår inte varför du "Anonyma" människa gör det. Han skrattade bara åt det.... om DU tar åt dig, så sluta läs och låt folk få skriva som dom vill... enklare så.
Har folk i släkten som är så rädda för att bli nämnda i bloggen, och har sagt samma sak till dom, vill du inte läsa så gör det inte, ingen som tvingar dig, min blogg, mina tankar!

Ikväll efter jobbet blir det middag hos svärmor.... I morrn är jag sugen på att gå på bio, den nya filmen "Himlen är oskyldigt blå". Alla säger att den är så bra, så vi får väl hoppas på det då.

Igår var jag ner på stan efter jobbet och införskaffade mig ett par mammabyxor. Har ju inga sen förra gången. Så oerhört sköna, love H&M, för dom är dom enda som säljer mammakläder här uppe nu. Är hur nöjd som helst...

nej nu ska jag ta och arbeta på.

kram till er!

Inga kommentarer: