torsdag 2 juni 2011

Försvunnen

Har märkt efter dessa dagar att spänningen och det mesta braiga har försvunnit och jag tror inte att vi får det tillbaka. För att det ska ske så är det en fördel om man är två som försöker leva familjeliv och inte bara 1. Idag har jag varit förbi mitt jobb en vända plus tagit en långpromenad. Men molnen ser ganska mörka ut så en förhoppning om sol finns inte. Minitrollet mår bra. Eller hon har mycket gaser i magen så det är en del gråtperioder nu, främst kvällstid. Idag hade hon även på morgonen. Funderar på om det kan bero på ersättningen, vill ju hoppas på att hon ska tåla denna...det är ju Nan, har jag otur måste jag byta till den Laktosfria från apoteket och den är inte billig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prova att ge tösen minifom droppar, det brukar hjälpa en gasig mage.