tisdag 14 juni 2011

Tvätttisdag

Idag var det så tvätt igen. 8 maskiner vart det. Tungt vart det också då 2 fyllda ikeakassar och ett barn i en barnvagn skulle tillbaka. Iddes inte bära upp vagnen utan tog på mig extra kläder och gick på promenad trots att jag var slut i kroppen efter de 2 timmar som jag var ute igår eftermiddag. Jag behöver verkligen en ryggmassage men får väl vänta tills sjukgymnasten är tillbaka i mitten av augusti. Idag är det tisdag och K är ledig. Han är i vanlig ordning inte hemma, vet inte heller vad han gör. Jag och Lovisa gick och handlade förut och tar det lite lugnt hemma nu, fast har en del tvätt att lägga in. En sak har återvänt i mitt liv som jag inte haft på ett par år nu, om jag bara får ordning på mitt övriga liv (vilket aldrig lär ske känns det som) så hoppas jag att detta försvinner också. Det är ganska trist att vara ensam. Okej jag har ju Lovisa och egentligen är man aldrig ensam sen man fick barn, men ni fattar vad jag menar. Mitt hjärta känns trasigt, mitt huvud känns kaputt, min själ känns överkörd. Livet blir aldrig mer densamma. Saknar vänner att vara med nu då jag alltid är ensam dag som kväll med mitt minitroll.

Inga kommentarer: