söndag 12 juni 2011

Tröttsamt

Så tröttsamt på att en viss person får allt, jag får kritik för att jag vill antingen hitta på något utanför hemmet själv eller med min partner utan barn. Jag är uppe i barnen 24/7. Så när ska man få chans att ladda batterierna? När ska man få chans att sakna sina älskade? Jag får höra orden "som du pratar om egen tid och att du aldrig får någon får mig att fundera på hur mycket du verkligen älskar dina barn som du säger". Sparka på en medan man redan ligger och sen kasta sten i glashus. Okej att trender kommer tillbaka från förr men det där med att kvinnan ska vara fast vid spisen är väl en trend som man inte ska återinföra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du vad... Jag tror att det ni behöver är "Tillsammanstid" !!
Ni är ju aldrig tillsammans.. En familj ska ju vara ihop, eller hur?
Den egna tiden har jag aldrig förstått mej på... Den tiden HADE man INNAN man valde att skaffa barn!
Var sak har sin tid... Nu är det barnens tid !!