torsdag 5 januari 2012

Dag 7

Idag ska jag då lägga ut en bild på den artist eller grupp som är min favorit.
Har dock flera så här följer ett ex antal bilder.


Först ut är självklart rock, jag är en rocker och min favoritgrupp är Queen. Freddie är en fantastisk sångare och låtarna är underbara.


Bästa Svenska artist...ja det blir nog Ugglan ändå. Jag är uppvuxen med hans musik...hans låtar är lätta att hänga med i...dom är roliga..och han har skön personlighet.
Synd bara att det vart ett nerköp för han då han joinade The Voice Sverige.


Bästa Svenska dansband är för mig dessa goa killar, Larz Kristerz.
Bra svängiga låtar och folk vallfärdar genom Sverige för att lyssna på dom.
Dom bjuder verkligen på en show då dom uppträder.





Bästa tänkarartisten är för mig Joni Mitchell.
Upptäckte henne då en av hennes låtar var med i Love Actually (som är min favoritfilm)..Both Sides now.
Lyssna och njut, hon är fantastisk att ha spelandes i bakgrunden..smånynna till och slappna av till.














Bästa Coverband blir helt klart Smalare Än Thord.
Gudomliga killar som verkligen får publiken att hänga med i deras coverlåtar och som varje år kommer till Härnösands Stadsfest och spelar.
Me love them long time!




Inga kommentarer: