onsdag 4 januari 2012

satt och funderade

Skulle i vanlig ordning skriva en årskrönika om året som gått,
men med tanke på hur förra året var, att jag skrev i januari förra året att 2011 skulle bli mitt år så känner jag att jag inte vill skriva någon årskrönika denna gång.
2011 var långt ifrån mitt och långt ifrån ett bra år.
Förutom att jag välsignades med ett flickebarn så hände det inget mer positivt förra året.

Jobbade på tok för länge under graviditeten, blivit otrolig sårad av min minstas pappa, blivit ensamstående då den minsta var 3 månader gammal.
Det enda positiva i det hela förutom mina underbaringar till barn är Kp:n jag fick via socialtjänsten.
Underbara Ingela.
Tack vare dig så fann jag en ny hobby som jag nu ska börja satsa på lite mer....smyckestillverkning.

Idag vart det klart också att jag får ett 6månaders träningskort på Iksuspa som socaltjänsten bekostar och jag behöver bara betala 100kr själv.
Det var vad min budget tillät.
Äntligen träning och stärka sig själv.

2012 måste bli mitt år...*håller tummarna*

Lägger mig och sover med ett leende på läpparna.

Kram, och kör försiktigt i detta snökaos.

Inga kommentarer: