lördag 7 januari 2012

Dag 9


Favoritdryck delas upp i 3 bilder då jag inte bara kan välja en favoritdryck.

Alkoholhaltig blir drinken Razzel.
4-6cl Bacardi Razz
Sprite
Tranbärsjuice
och is.
Fyll upp lika mycket sprite som tranbärsjuice.















En dryck som alltid går hem hos mig är självklart vatten, en dryck jag dricker ganska ofta.


Och som passar typ alla maträtter.







Sista favoritdrycken är kolsyrad...tyvärr inte ramlösa eller någon annan "nyttig" bubbeldryck utan jag går på starkvarorna direkt..


Cola är något som jag tyvärr tycker om, men som jag försöker avvänja mig ifrån och även där har min KP hjälpt till, fast jag vet inte om hon är medveten om det....Köper inte cola längre...det är gott, men vill man ner i vikt så vill man.
Däremot så har jag varit beroende utav cola under båda graviditeterna...

Inga kommentarer: