torsdag 5 januari 2012

Enkät 2011

Lånar denna enkät från Hanna .


1. Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Jag tog kontakt med Socialen för att få hjälp och fick då min underbara KP.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag håller alltid mina löften.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?
Veronika vart mamma till Lilla Amanda.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov inte. Tyvärr dog diverse olika pensionärer som man ofta gick till

5. Vilka länder besökte du?
Nomansland


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En glad Tina.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
4/5. Då föddes Lovisa


8. Din största framgång 2011?
Hmm...ska vara början på min smyckestillverkning.

9. Största misstaget?
Att jag inte lyssnade på kroppen då det var som jobbigast mentalt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja..halkade en hel del då jag var höggravid så bäckenet fick sig en känga..sen efter förlossningen så fick jag problem då bäckenet skulle gå tillbaka. Inte så mycket sjukdomar...inte ens någon mental sådan :-p

11. Bästa köpet?
Oj...jag kan inte minnas att jag köpt något speciellt..har fått mycket fint istället.
Jo mobilen...är supernöjd.


12. Sämsta köpet?
hmm...minns inte.


13. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen som alltid..och min smyckestillverkning.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Danny-In the club, Eric Saade- Popular, Veronica Maggio-Jag kommer, Chris Medina-What are words, Maroon 5- Moves like Jagger, Adele - someone like you


15. Var du gladare eller ledsnare 2011 jämfört med tidigare?
Otroligt mycket ledsnare...inte alls likt mig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft mer ork, haft mer kraft att gå, haft mer kraft att inte ta åt mig av all skit som haglade förra året...


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat, gråtit och tvivlat på mig själv och på min egen förmåga.


18. Vilken var den bästa boken du läste?
Potensgivarna(typ enda boken jag hann läsa)

19. Bästa biofilmen?
Ja inte Sucker Punch i alla fall. Var väldigt lite på bio då vissa andra var så mycket mer...mén säger väl Horrible Bosses...den var härligt rolig.

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Morden i Midsomer och Grey's anatomy.


21. Bästa stället du var på/i?
I Stockholm hos min syster.

22. Största musikaliska upptäckten?
Tove Styrke liksom dök upp överallt..liksom Adele

23. Vilka hårfärger har du haft under årets gång?
brunrött, blondt och sedan rött som jag fortfarande har.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
firade med min kp och mina barn.


26. Hur tillbringade du julen?
Med släkten.

27. Hur tillbringade du midsommar?
Oj..gjorde inget speciellt..var hemma har jag för mig.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mycket leggings och kjol...ett försök till en snygg stil....men om jag lyckades vet jag inte.



29. Vad fick dig att må bra?
Smyckestillverkningen och min KP...


30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade gjort som jag innerst inne velat redan i ett tidigt stadie...


31. Vem saknade du?
Mina vänner....mina kollegor


32. Den/de bästa nya personen/personer du träffade?
Kinn...Love you girl...du ger mitt liv mening och kraft.

33. Högsta önskan just nu?
Att få bli lycklig, att få gå ner mer i vikt och stärka mig själv kroppsligt och mentalt och kunna stå emot mer.
Att 2012 är ett bättre år än vad jag tror och att jag ska få åka till Ullared.

Inga kommentarer: