torsdag 13 september 2012

Din röv!

Så, då har J åkt. Han ringde spontant, kom som en vind (cyklat långt) och sen kom han in och fixade lite med min dator som jag just då lyckats ha problem med....nu har han fixat och donat...
Fick vi snabbtjöta också, vi har inte setts på ganska länge nu.

Annars en lugn dag.
På bussen mot Asta idag så ringer det, då är kursledaren sjuk så det blir avbokat.
Lite trist att dom inte ringde tidigare liksom. Dom börjar ju ändå 8.
Nåväl, det slutade bra ändå, för under bussturen så var jag inbjuden till frukost hos C.
Fick ligga på dennes säng, och vilken fantastisk madrass det var. Man sjönk inte ner alls, madrassen formade sig efter kroppen efter att man legat ett tag.
Jag vart helt förälskad i den. Vill också ha, har dock inte råd med det i nuläget, men min rygg hade helt klart mått bättre utav just en sådan sorts madrass.
Skulle bli bjuden på lunch med men jag tackade nej.
Jag hade redan planer som jag tänkt genomföra medans barnen var på förskolan.

När jag skulle hämta barnen så möttes jag av denna anslagstavla.
RUNK! tänkte jag.
Mina döttrar har så ljust hår, och jag har hört att det ska vara lättare att se om barn har löss om dom har mörkt hår...
Jag hoppas luskammen inte är en dyr historia.

Är fortfarande väldigt förkyld och är allmänt less.
Less på allt. Less på att saker inte blir som man tänkt, less på att bli sämre behandlad (vilket enligt vissa tycker att det borde bero på frisyren).
Trött och less.
Positivt dock, minskat än så länge 13 kg och 13 cm över magen.

Nej nu ska jag hoppa i säng.
Upp på tok för tidigt, men jag får i alla fall jobba på ett härligt ställe.

Kram och god natt.

P.s 1 : Ännu en gång har det brunnit i soprummet, ännu en gång har soptunnor fått satt sina "liv" på spel.
Andra branden sedan midsommarafton.
Jävla klåpare! d.s

P.s 2: Hoppas Anna Hertzman får chans att spela under musikhjälpen 10-16 december i år.
Grym artist! d.s

Inga kommentarer: