söndag 16 september 2012

Stay alive

Dagens outfit!
<------------

Helgen har varit ett stort helvete egentligen.
Jisses sånna trotsiga ungar man har.
L har skrikit hela helgen, hon skrek inte på en timme idag, men då satt hon och gungade.

Den större har varit knivig att få i mat.
Så konsekvensen utav det hela i fredags (och jo, maten smakade otroligt bra) resulterade i att hon vart utan fredagsmyset.

Just nu ser jag på film, kidsen ligger i sina sängar och friden infinner sig...Äntligen.

Den äldres pappa var hit på kaffe under kvällen.
Känner att jag verkligen saknar I nu. Apjobbigt just nu, och skulle behöva ett upplyft.

Arbetsveckan som var gick bra, otroligt lugnt stundvis. Men trodde att barnen skulle bli sjuk under veckan så jag skulle bli tvungen att vabba men dom repade sig otroligt bra måste jag säga.
C-vitamin is da shit!

Har en dryg period nu då det är oroligt i ekonomin, mina barn, men främst min minsta skulle behöva höst/vinterdojor, och pengarna finns inte där.
Jävligt sugit kan jag säga. Behöver verkligen ett uppsving i pensionärer nu. Lite lågsäsong och jag behöver verkligen mer jobb.
Eller att kollegor blir mer sjuk ;)


Ja en sån dag.
Nu ska jag se på film och bara softa...tror jag.. När jag är själv så blir jag fort rastlös och har svårt att sitta stilla och se på filmen, ska ju alltid göra så mycket annat samtidigt (flexibeliteten vill inte lägga sig riktigt). Sett på film tillsammans med någon har jag inte gjort på länge, så i nuläget så vet jag inte hur jag skulle bete mig...om jag skulle sitta stilla eller ränna omkring..

Nej, god natt med er då ni väl somnar.
Kram!


Inga kommentarer: