söndag 19 juli 2009

Arbetssöndag

Ja då var det söndag, alltså dagarna går så himla fort. Det är helt galet tycker jag.
Jobbar hela helgen. Heldag igår och delat idag.. Tjafs igår, tjafs idag.
Gällande jobbet så får man i alla fall tänka att det blir pengar i slutet av månaden. Jag tycker om mitt jobb, men ibland kan det bli för mycket.. inte pensionärerna utan själva grejen, att inte riktigt få vila i kapp sig.

Jag skulle ha bakat nu egentligen (bakar främst då jag är frustrerad) men såg att vi inte hade något bakmargarin kvar *suck*. Kan inte gå ner till grannarna under och fråga om dom har.. gud så mycket vi har frågat dom om lån (vi har ju alltid gett dubbelt upp tillbaka) men ändå...

Nä nu ska jag surfa vidare en stund..

Ha en skön söndag,

jo förresten, fick veta utav M på jobbet att jag fått bra turer dessa dagar och i början av veckan...hon sa det med glimten i ögat så jag frågade henne vad hon var ute efter..det visade sig att hon snart skulle gå på semester och var ute efter dumlekakor..till sig själv denna gång. Så vi får se vad jag kan trolla ihop i mitten av veckan åt henne :-D

Kram till er.

Inga kommentarer: