lördag 18 juli 2009

Surpitt

Åh är så less. T skulle åka och handla med dottern. Låser efter han och går och startar datorn och går sedan vidare in på dass. Sitter där och då kommer han tillbaka för då har han helt plötsligt glömt något, börja pika om att den kan vara inne vid datorn (främst då den saken i fråga alltid finns på skänken, så även denna gång). Då blir han alltså sur över att jag sätter igång datorn då han har gått.
Ja men va fan sa jag då, jag startade den, men jag gick ju direkt hit på dass och satte mig.

nej men usch, jag hädde i gång den då han gick. Men det gör jag ju fan varje dag som han åker i väg på jobbet. Börjar han kl 6..då jag vaknar vid 7-7.30 så äter jag och dottern frukost och sedan slår jag på datorn. Då här jag ju också på den efter att han har gått. Men då är det inga diskussioner inte... för även om det skiljer i tid så är det ju ändå samma sak.

Snälla gud ge mig en fast tjänst så att allting blir så mycket enklare!!!

Inga kommentarer: