fredag 10 juli 2009

Ensamma fredag

Ja idag har T åkt till fjälls med dottern. Kändes konstigt att säga hejdå till henne och veta att hon inte kommer vara hemma då jag slutade jobbet. Att inte få se hennes underbara leende då man kommer in genom dörren.

Tomt men det kommer nog gå bra. Jag ska arbeta hela helgen.
men känner mig görolös ändå. Har ju en del fri tid, så vad hittar man på?

Igår kom morsan och farsan med deras ena barnbarn (min systerson). Vi åkte på Leos och där vart det full rulle på barnen. Systersonen är ju ändå 4 år..han såg vi aldrig till. Dottern hon hade så skoj så, men bollhavet var inge skoj...det var roligt tills hon sjönk ner lite för mycket i det.. men annars hade hon så skoj.

Annars har det inte hänt så mycket dessa dagar. Skulle ha tränat efter jobbet, men då jag varken käkat frukost eller lunch så var det nog dumt om jag skulle träna på det, så jag åkte hem istället och åt.

Igår så hämtade vi ut hyrbilen som jag ska ha i helgen. Det är nämligen så att då man krockat så får vi via vårat försäkringsbolag en hyrbil i 3 dagar gratis så vi passade på denna helg.
Sen på måndag får jag pengar från mitt försäkringsbolag för olika utgifter.. bla sjukresan hem och förlorad arbetsinkomst. Så det blir ju ett bra tillskott.

idag är det Fredag. Vad ska man göra nu då? Jobbar till 13 i morrn med så ... ja.. är liksom inte van att vara själv heller, så då blir jag liksom ställd.

Nej nu ska jag ta och byta om ..komma ur arbetskläderna.

Ta hand om er, och ha en underbar helg!

Kram

Inga kommentarer: