måndag 20 juli 2009

Sugväder

Alltså dagen började ju så bra. Okej det var mulet, men jag menar, vad gör det. Hade sett fram emot en viss promenad hela helgen, och om det regnade så vill inte den farbrorn gå ut.
Jo så börjar det regna....sug.. men vi satt inne och fikade...jag hade tagit med mig fikabröd och han stod för kaffet.

dagen har flutit på bra... fast att vara 3½ timmar hos en och samma människa sliter på ryggen, så jag slängde i mig lunchen sen och la mig nere på sängen i källaren och lyssnade på radion som fanns där. Och har kommit fram till detta...nästa gång jag jobbar delat så ska jag banne mig inte åka hem och så, för jag får ju inte sova/vila i lugn och ro. Är det fyra timmars rast så åker jag och tränar och sover sedan på jobbet. Är det 3 timmars rast så sover jag direkt på jobbet..måste vara utvilad ju..annars orkar man ju inte.

Var och handlade idag på maxi...eller nu ikväll snarare (lång historia).
Hittade söta strumpor och 2-pack med leggings till mig. Och trosor till dottern.

imorrn skulle jag ha käka lunch med en kompis, men han avböjde idag, så jag ska ta och baka i morgon istället. Har lite beställningar som jag ska ta i tu med.

Nej nu ska jag ta och surfa vidare. Passa på innan T gör sin inspektionsrunda.

Kram till er.

Inga kommentarer: