fredag 9 april 2010

Dagens

Dagens-testet

DAGENS VILL HA:
¤ Vill ha en stoooor varm kram.

DAGENS KLÄDSEL:
¤ Leggings, v-ringad tröja och en kofta.

DAGENS FRISYR:
¤ Hästsvans idag, regnar så det går inte att ha så mycket annat.

DAGENS LÅT:
¤ My Hump - Black Eyed Peas.

DAGENS PLANER:
¤ Punkt nr 1: Uppföljning på sjukhuset - Done!
Punkt nr 2: Köpa pannor - Done!
Punkt nr 3: Fredagsmys tillsammans med min dotter.

DAGENS SAKNAD:
¤ Min kärlek. Gårdagskvällen vart så tokig på nåt sätt.

DAGENS DUMMASTE:
¤ Att jag köpte ett nytt täcke.

DAGENS MISSLYCKANDE:
¤ Kartongkastning.

DAGENS DROG:
¤ Pengar

DAGENS KÖP:
¤ 2 st 3liters pannor

DAGENS GODIS:
¤ Måste bli mörk choklad då det finns kvar i påskägget.

DAGENS HUMÖR:
¤ Saknande trött.

DAGENS CITAT:
¤ "Jag skulle ha tränat efter jobbet idag men det blir inget då jag fortfarande har ont i rumpan efter Yngve". (Sträckte mig då jag skulle hjälpa en farbror ut ur bilen, smärtan satte sig på ischiasnerven)

DAGENS ROLIGASTE:
¤ Att höra min dotter komma med tokiga uttryck. Man förstår dom knappt då tutten är kvar i munnen.

Inga kommentarer: