söndag 25 april 2010

Helt underbart

Helg är till endo. Har haft en underbar helg.
Kristoffer har varit här sedan i Fredags. Vi har lagt golvet på balkongen.
Installerat möblemanget..suttit under filt och njutit ute på balkongen dag som kväll för det var så underbart väder utomhus. Vi har druckit vin och öl i helgen och bara njutit av varandras sällskap.
Idag tex så gick vi på en ordentlig långpromenad, där vi tillslut hamnade nere på Strömpilen, åt glass och bara njöt av den lediga dagen. Sedan på väg hem så plockade vi Tussilagos. Vi skojade och pratade hela vägen hem. Pratade framtid med mera.
Vi har pratat oerhört mycket i helgen, delat med oss av hemligheter och stöttat varandra och riktigt kommit varandra närmare.
Han känns så rätt. Vi har så mycket gemensamt och han och Emilia går ju så bra ihop.
Total kärlek. Total lycka.

Idag så åkte Emilia till sin pappa. Fick låna bilen så jag åkte och storhandlade.
Har inte storhandlat sedan jag flyttade in i januari.

Igår så var det ju så att vi gjorde Tacos och käkade. Idag så skulle jag värma upp det som vart över och ha som middag. Då jag ställt in matlådan i ugnen så går jag och sätter mig vid facebook. Då jag 15 minuter senare kollar till den så finns i lådan kvar längre. Den har alltså smällt.
Summa sumarum: Har man inte jobb så skaffar man sig jobb. :-(

Nä nu har jag en hel del att förbereda för i morgon.
Ta hand om er.

jo förresten.. jag måste bara lyfta fram Magnus Samuelssons reklam för Risi Frutti. Love it!! Den får mig att le.

Inga kommentarer: