söndag 4 april 2010

Påsken suger

Det finns få saker som gör mig riktigt förbannad.
Killars beteende är en sak som kan göra mig riktigt förbannad och rejält ledsen.
Och jag vet Marcus; man ska inte överanalysera allt, men du har också glömt bort att jag är kvinna, vi gör så. Främst då man inte få svar från personen själv som orsakat överanalysen.
Det hände i fredags.
Jag tänker inte berätta vad som har hänt, bara det att jag oroat mig sedan fredagkväll och gråtit så många tårar på få dagar.

Jag känner hur fort mitt hjärta slår, det slår alltid fort varje gång jag hamnar i en situation där jag inte vet hur jag ska agera och då jag samtidigt bara blir ledsen för noll respons.

Nu har jag skickat ett meddelande, så nu ska jag patetiskt nog gå och oroa mig för att det ska återigen uppfattas fel.
Jag kanske får svar ikväll, kanske inte. Kanske dröjer det ytterligare ett par dar. Vem vet?

En kompis sa att jag måste aktivera mig för att slippa tänka på det. Well det är inte det lättaste, men jag har omtapetsering på tisdag så möbler måste flyttas och lådor måste bort, så det får väl bli sånt idag plus en lång promenad.

Har börjat använda stegräknaren som finns i mobilen, riktigt skoj och se hur mycket man rör på sig, det går ganska bra ändå. I morgon jobbar jag 10timmars så det ska bli intressant och se hur mycket jag traskar under ett arbetspass.

Nä nu ska jag ta och aktivera mig.

Kram till er mina vänner.

Inga kommentarer: