torsdag 29 april 2010

Ta tag i det

Måste ta tag i mina trötthetsproblem..Jisses.. idag efter jobbet gick jag på stan på lite intima ärenden. Men till slut var jag tvungen att gå mot bussen och ta mig hem, vart så illamående..hunger..kraftig hunger.
På bussen träffar jag Marcus... ganska kul då vi väl ses...sen när jag kommer hem så var det bara att slänga i sig en yoghurttallrik och lägga sig i sängen. Höfterna var trött, men Tigerbalsam hjälper verkligen mot värken i axlar och nacke.. helt gudomligt....

Sedan kommer sötnosen hem till mig. Han har varit så jäkla rar och köpt 2 riktiga kuddar till mig..sådana han har hemma hos sig.. som gör att man ligger rätt med kroppen.

På lördag går mitt sökande vidare efter en soffa och sängram vidare. Buss mot diverse möbelfirmor.
Idag fick jag veta att dom planerar in mig lite längre framöver som jag förstod det...turer hänger löst och jag har lediga helger.. guld det.
I morgon måste jag ta mig till apoteket och inköpa en sak... bävat för det länge nu, men kan som inte komma ifrån det längre känns det som.

Vi har legat och pratat länge nu och nu har vi också använt min nya assistent... det blev så bra.. doftar äppelkaka med kokos i hela lägneheten. Snart är den klar... snart får man smaka... Längtar.

Snart helg också... bortbjuden på lördagkväll är vi.. i morgon kväll vet jag inte vad som sker.... Den som lever får just se.

Nu måste jag gå och kolla kakan. Min raring sitter vid ugnen och tittar spänt på härligheten.

Kram till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramar tillbaka till dig :)

Undrar bara om du läste mitt förra inlägg?? Det om att höra dig för om att köpa skruvar?? Tänkte det skulli bli billigare än en ny sängram??
Hoppas att du/ni haft en mysig helg :)

Bamsekramar//Lena