söndag 18 april 2010

Helgen som varit

Idag är det söndag. Helgen har gått väldigt fort.
Jag har ju jobbat hela veckan. På fredagen var det tänkt att jag och Kristoffer skulle gå ut. Men jag kände mig allmänt trött och less så jag valde att inte följa med, så han och Oskar fick gå ut själva. Jag var så himla trött. Sovit dåligt hela veckan och kroppen var slut, så jag valde att vara den trista. Men erbjöd han sovplats om han skulle behöva.
När klockan var 3 på natten så kom han intassande.
På lördagen (igår) så gick vi och bowlade..eller tog bussen snarare. Det är så skönt att äntligen få spela mot någon som spelar lika .. ja lika dåligt som jag *skratt* Men han vann i alla fall den lymmeln :-D
Sedan fick vi vänta evigheter på bussen igen och så åkte vi ner på stan. Vi kom på att vi faktiskt kunde gå och käka. Så vi valde Costas denna gång. Huuuur god mat hade inte dom då..? Supergott och helt underbar personal.
Vi hade en helt underbar stund där... sedan valde vi att åka och handla och traska från affären hem till mig. Det vart ostbricka med olika kex och vin och cider. Supergott och en perfekt avslutning på kvällen.

Sen då Emilia sover för kvällen så ska jag ta upp en sak i ett annat inlägg.

Hur som helst så träffar vi på efter att vi hämtat Emilia hos sin pappa en kompis till Kristoffer; Kristoffers ex kille eller vad dom nu har för relation. Så frågar han vad vi gjort i helgen så han berättar "Vi var ut och käka igår på Costas.. underbar mat och en bra servitris".
eeh okej,... Tur han fann något annat som var bra där än bara maten.

Nä nu gråter Emilia... dax att trösta..

kram till er

Inga kommentarer: