onsdag 15 december 2010

Antar utmaningen!


Fick en utmaning utav söta Fangoria, självklart hänger jag med på den då jag utmanat henne ett par gånger :-D


Här kommer utmaningen:

HAR DU:
Ett förhållande: Ja, har en söt särbo.

En bästa vän: Nej faktiskt inte, men några nära vänner istället.

Haft ett seriöst förhållande: Jo har haft några få förhållande, detta jag har nu is one of a kind.

Blivit kär vid första ögonkastet: Japp, hände med särbon.

Fått ditt hjärta krossat: Ja tyvärr, men det ska ju ske någon gång i livet.

Skrikit åt en lärare: Jo det har jag gjort. Men personen ville ju inte lyssna.

Kysst någon och sedan ångrat dig: Jo det har hänt *haha*, blir tokigt med alkohol i kroppen.

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Japp.

Några smycken som kostat över 1000 kr: Jo har halsband och sen så gick ju min underbart vackra förlovningsring på ett par tusen.

VAL:
Sommar eller vinter: Det är något speciellt med vintern ändå.

Sova på sida, mage eller rygg: Alltid på sidan..lite jobbigt nu då höfterna säger emot både sidan, ryggläge och magläget.

Kramar eller kyssar: Det är något speciellt med återföreningskramar och kyssarna som kommer därefter :-)

DAGENS:
Klädsel: Svarta mammabyxor, strumpbyxor, turkosa strumpor och tjocksockar och efter arbetströjorna så tog jag på mig ett vitt skönt linne.

Frisyr: Espressofärgt rufs åt vänster.

Låt: Mikronfonkåt - Septembers version såklart.

Vill ha: Någon som kan diska, städa och hänga tvätten åt mig då min kropp inte vill vara med.

Saknad: Ork, sömn och Kärleken.

Köp: Parisarna som jag sedan stansade ut katter, igelkott, fjäril, ekorre och stjärna. Hon åt mer och det var jag ju ute efter.

Godis: Ja tyvärr så har det hunnit blivit det..min kropp har fastnat för Guld Nougat.

Attityd: Var låg, men vart lycklig så jag fick sms:et utav chefen för 10 minuter sen. Får löneförhöjning med 500kr..vi som båda trodde att det skulle bli på bara 200.. vart så jäkla glad.

FÖRSTA:
Bästa kompis: Oj, min första bästa kompis hette nog Anna....

Bil: Lånar mitt ex bil de veckor jag har Emilia.

Husdjur: Första var väl snobben och snuttan (katter)..hund var Trixi och dammråttorna Steve och Sven har alltid funnits där hos mig :-D

Jobb: På Ädelhem..var ett sommarjobb 2002, men sträckte ryggen...sedan var mitt riktiga första jobb som personlig assistent 2003.

Riktiga kärlek: Oj...tyvärr var nog det Daniel.

Piercing: Ingen... men i morrn Torsdag så blir mina 2 absolut första hål i öronen äkta. Fick presentkort då jag fyllde år.

SISTA/SENASTE:
Personen som smsade dig: Min Kärlek

Personen som du kramade: Emilia

Personen som ringde dig: Min Barnmorska

Personen som du ringde: Karin på mitt jobb

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emilia

Bilfärd: Idag från jobbet för att hämta trollet från dagis.

Filmen du såg : Corps Bride.

Gången du grät: Ikväll då chefen skickade ett sånt glatt sms.

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Absolut... hellre det än Bungy Jump.

Hoppa bungyjump: Läs vad jag skrev ovan.

Kalla dig själv lycklig: Ja just nu.

Hellre ta bilden än vara med på den: Både och, förut var jag hellre med på den, nu står jag gärna bakom.

Ljuga för någon: Ja ibland måste man dra en vit lögn...

Utmanar de som får tid över!!

Inga kommentarer: