torsdag 30 december 2010

Gott nytt!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
* I Februari utförde jag en abort som jag aldrig trodde att jag skulle behöva utföra någonsin.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
* Japp, mitt nyårslöfte var att inte fega utan chansa och köra. Och det funkade.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
*Jag tänker och tänker, det var nog bara arbetskollegan som vart det.

4. Dog någon som stod dig nära?
* Nej inte någon som stod nära.

5. Vilka länder besökte du?
* De förvirrades och de panikartades land.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
* En matlagande-boxershortsbärande-sitter när han kissar-sambo.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
* 20 februari då jag och min Kärlek gick på våran första date.

8. Din största framgång 2010?
* Uppfostringen av min dotter, det är ett tufft jobb som utföres själv, men hon är så förbannat klok den tösen, riktigt roligt.

9. Största misstaget?
* Hanteringen utav dotterns trots under graviditeten.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
* Förkyld och strul med magen, dock inga allvarligare skador.

11. Bästa köpet?
* Min Nikon D5000

12. Vad spenderade du mest pengar på?
* Det var nog på min Nikon.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
* Då Kärleken friade, och då Emilia sa "mamma, älskar dig" första gången.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
* Sean Banan och Mohombi

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
* Jag var mycket mer ledsnare.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
* Sett mer film och älskat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
* Önskat att jag gråtit mindre.

18. Hur ska du tillbringa julen?
* Tillbringade den utan Emilia :-( och var med Kärleken och hans familj.

19. Blev du kär i år?
* Ja det vart jag, Big time!

20. Hur många one night stands?
* 2 st.

21. Favoritprogram på TV?
* Oj dom är många färre nu för tiden då jag så sällan ser på tv.. men sporten på söndagar försöker jag följa.

23. Bästa boken du läste i år?
* Alla böcker med Mark Levengood...(förutom hans sista, den har jag inte)

24. Största musikaliska upptäckten?
* Anna Ternheim (bättre sent än aldrig)

25. Något du önskade dig och fick?
* Önskade mig mycket...men trodde inte att jag skulle få parfymen som jag drömde om i julklapp.
26. Något du önskade dig men inte fick?
* mmm.. men det håller jag hemligt.

27. [FRÅGA SAKNAS]

HURRA!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
* Jag hade min dotter på besök (pappavecka), svärmor och C på besök...

29.Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
* En mindre panikslagen särbo?

30. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
* Normalklädd. I början av året kände jag mig mer självsäker.
Sen vart det mest mamma-kläder och arbetskläder i slutet av året.
31. Vad fick dig att må bra?
* Kärlek från dottern och Kärleken, närhet och värme, mjuka romantiska ord, saknad + mycket mer.
32. Vilken kändis dyrkade du under 2010?
* Den skådespelare jag alltid dyrkar - Colin Firth.
33. Vem saknade du?
* Min pappa helt klart. Saker och ting är inte desamma utan honom.
34. De bästa nya människorna du träffa?
* Kärleken, svärmor och tomten som kom ut från toaletten.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Gott nytt år Tina, hoppas du får ett härligt och fint 2011!

Fangoria sa...

Gott nytt år Tina, hoppas du får ett härligt och fint 2011!