söndag 19 december 2010

Tyvärr

Svar på delar av kommentarerna till tidigare inlägget.



Har ingen barnvakt. Är inflyttad till Umeå och även om jag känner folk här uppe så finns det ingen som jag kan anlita som barnvakt. Känner ju främst kollegor så det är ganska kört.

Flyttade upp hit för en chans till nytt liv, nystart...folk säger att det tar tid att lära känna folk när man kommer till en ny stad... men frågan är hur jäkla lång tid ska det ta?

Så det är lite svårt.

Trotsen var maximal ikväll med..nu är jag helt slut i kroppen..varm dusch hjälpte ingenting denna gång.

Nej dax att slappna av och andas ut i soffan med en kopp te. Eller kanske kaffe så man får sova i natt.

Kram till er.

2 kommentarer:

kattungen sa...

förlåt, känner mig tjatig som kommenterar igen om samma ämne...
Grannar.se
Där kanske du kan hitta någon barnvakt. Finns många ungdomar som gärna extraknäcker som barnvakt på kvällar och helger.
Jag själv jobbade som barnvakt hela den här terminen. Mycket givande och blev väldigt god vän med mamman :)

Hoppas du mår lite bättre efter en natt förhoppningsvis god sömn.

Zandra sa...

Fy faan vad jobbigt du har det! Förstår han inte det!? Förstår han inte att du behöver nån, dagligen....Önskar att han ville vakna upp ur sin verklighet och såg hur just DIN verklighet ser ut varje dag. Det är inte lätt och han gör det inte lättare. Massor med kramar till dig! <3