torsdag 21 april 2011

BF idag



Ja idag är det då BF. "Bullen" verkar må himla gott i värmen och verkar inte vilja komma ut, men dagen är i och för sig inte över än.

Påsken närmar sig med stormsteg och det är inget som jag firar..visst, jag kan ge påskägg, men håller inte på att pyntar och sånt.


Igår var jag på personalmöte med jobbet.

Hade saknat jobbet och var skoj att återse de flesta igen..och gott fika vart det :-D

I natt har jag inte heller sovit någonting, var dock inte ensam.

I tisdags fick jag äntligen Kärleken att förstå varför jag sover dåligt, hur rädd jag är för att bli tvungen att föda barn ensam..om det sker på natten och jag kanske inte får tag i honom om han sover hemma eller hos en kompis...jag är livrädd för att något ska ske på natten. I tisdags förstod han äntligen att jag behöver honom nära på nätterna.

Så i tisdags så lovade han att han skulle sova hos mig varje natt fram tills att barnet var fött.


Folk frågar om jag börjar bli nervös för förlossning.. är nog inte nervös för själva förlossningen..utan just det där om jag inte får tag i honom, att han inte kommer vara kontaktbar.

En förlossning är inget jag gärna går igenom själv.så nu håller vi tummarna för att det kommer bli bra.

Inga kommentarer: