fredag 29 april 2011

Inget ännu

Tyvärr så har det inte blivit någon bebis än. Har inte orkat uppdaterat bloggen då jag varit ointresserad av internet.
Men nu är ju gissningstävlingens sista deltagare också ute. Harriet hade sista gissningen på den 28/4...
Övertidare... personligen har jag från tidigt stadium gissat på mellan 4-6 maj om jag räknat rätt.
4/5 ska jag på spec mödravården för att checka av vattenmängden och sånt i magen. Förra gången då jag väntade Emilia så hann jag inte på den tiden har jag för mig så vi får se om det hinns med denna gång.

Nä nu måste jag plocka upp pärlor från golvet som Trollet tappat ut..halva burken bara ;-)

Ikväll blir det cheesecake.

Ta hand om er.
Kram!

1 kommentar:

Fangoria sa...

Trodde nästan du åkt in på BB, men synd att jag hade fel! Förstår att det känns drygt nu! Hoppas det blir en valborgsbebis!