tisdag 6 mars 2012

4åringen

Stort grattis mitt älskade Troll!







Dagen började på gymmet och fortsatte sedan ner på stan med min KP för att rensa huvudet lite då jag känner mig låg nu med alla tankar som snurrar fram och tillbaka... står inför ett jobbigt val och vet inte riktigt hur jag ska bemöta det.






Sedan hem och hämta Diamanten som varit med sin pappa idag, iväg som en packåsna med buss mot Tomtebo (åka över typ hela stan) och fira Trollet som fyllde fyra år. Inse, till sommaren har jag bott här i 5 år. Tiden går otroligt fort.


Fick många och superfina presenter och hon var hur nöjd som helst. Så roligt att alla barnen lekte så bra. Albin till vänster; hans föräldrar bodde vi grannar med förut, han och Trollet är födda samma år och lika busiga :)







Diamanten fick en Välkommen-till-världen-present utav Therese och Fredrik (föräldrar till Albin), det var en termos med världens bästa djur på. Hade spanat in den på Åhlens men inte köpt den, och förut kunde jag köpa nåt om det fanns en giraff på det..Nu fick Lovisa en termos med giraffer på..helt perfekt!!












































Fredrik stämde Trollets gitarr och rev av ett riff...då bilden togs spelades introt till Metallicas låt Nothing else mathers. Han är riktigt duktig på gitarr, och Nothing else mathers är ju min favorit faktiskt.


Till sist efter en lyckad födelsedag och en sockerfri för mig (åt ingen tårtbit, kanske tur att jag var illamående; hade glömt äta middag då dagen vart så konstig) så lägger jag in en bild på termosen Lovisa fick... supergullig inte sant?


Kram och god natt.





1 kommentar:

Fangoria sa...

Grattis till lilla trollet!! Vad hon blivit lik dig!!! =)
Ursöt termos! Vet du om att det finns/funnits några tyger med giraffer på? Vet ej var de ursprungligen kommer ifrån men sött är det.