tisdag 20 mars 2012

Något rött och fika med sockerchock.



Efter en lång dag som mestadels tillbringades i gråtandets tecken så slutade den med detta:


Testade en röd kreation denna gång, vart riktigt nöjd.




Jag gör inte bara armband med Carpe Diem-sliders, men försöker för glatta livet att fånga dagen just nu så vill gärna att andra skall göra det med.








Fick ett sålt idag, ett vitt/silver. Känns himla skoj.

Det tar sig.













Min KP tog med mig på café idag för att få tänka på annat. Vi delade på denna kreation....hann inte ta någon före-demolition-bild.

Marängbotten och topp med nån slags kladdkakeliknandeismakengrunka i mitten.

Fantastiskt gott, dock så har jag inte brukat så mycket i sockerväg på sistonde så jag fick en sockerchock.

Kroppen visade tydligt att den minsann inte tänkte må bra av det.

Fast det är väl tur egentligen, inget kroppen behöver heller.

Till det min favoritdryck; Latte Macchiato....Varm var den också..ärju oftast ljummen på de flesta ställen man köper.


Love Café Göteborg..Det har en stor plats i mitt hjärta....fast denna gång måste det varit ett skämt, för jisses vilken strulig personal. Var inte alls dom gamla vanliga i staben så vi vart lite missnöjda denna gång...



I morgon,vad händer då?...Då ska man gå och oroa sig hela dagen.

Min bästa vän ska operera sig,och är väl lite lik pappa där att man oroar sig kanske mer än vad man bör, men hon är så viktig för mig så det är klart man oroar sig även om det såklart kommer gå bra.

Har gjort i ordning ett Ginapaket till henne som utlovat, det kommer att vänta på henne då hon fått komma hem igen.


I morgon är det dax för utvecklingssamtal på förskolan. Domen på 4åringen ;-)

Förhoppningsvis ska det nog gå bra.


Nej nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och hoppas på att morgondagen blir bättre.

Ta hand om er.

Kram

Inga kommentarer: