torsdag 15 mars 2012

Revulotionerande upptäckt





Tror jag har kommit på något revulotionerande

Jag fantiserar om det i alla fall..
Here's the thing.

Jag slutade med socker den 28 januari.
Och har sedan dess haft problem i kroppen.
Upptäckt den senaste månaden att det uppstått problem i bäckenet.
Jag hade ju fel förut i det efter förlossningen och började på sjukgymnastik.
Sen vart det ju bra...Sen kom våren och halkan, spänner sig så fort man går utan barnvagn och känner direkt i bäckenet att det gör ont.
Knät har via bäckenet fått sig en känga så jag haltar ju nu, sexigt värre :-/
Plus att då jag ska sätta mig på knä som man måste med små barn ibland så måste jag gå ner i en konstig ställning för det är problem med att böja det så pass mycket.
Det vill inte gå till sig och det är frustrerande för jag vill ju träna!

Sedan har jag problem med vänster handled. Vänster handled kom efter att jag slutade med sockret. Då eskalerade det på nåt sätt, och jag tycker inte att jag har tränat på fel sätt, eller lyft mina barn fel heller.
Problem med lederna har uppstått senaste månaden.
Och det måste väl ändå bero på att jag slutat med det söta.
Det måste alltså betyda att socker är bra för kroppen...?....eller? ;-)







Inga kommentarer: