fredag 24 oktober 2008

Detta är snott så klart.

Hur mår du: Nja, känner att jag kunnat må bättre.

Brukar du komma i tid: Hemskt...men ja


Hur lång är du: jag är ja jag vet inte... jag har fått tre förslag..165, 165.5 och 166..jag gillar det sista

Kan du laga mat: Tack och lov så kan jag ju det då min sambo inte kan det

Vad jobbar du med/pluggar: Jag är mammaledig just nu, men jobbar som Usk:a annars

Vad har du på dig just nu: En gul tunika och svarta strumpbyxor

Har du någon fobi: Stadsbussar, spindlar och kryp rent allmänt

Hade du en bra kväll igår:Igår? då var det torsdag...nja..trist som vanligt

Vilket är ditt senaste inköp:Kläder till Emilia...ovanligt va?

Ditt favoritdryck: Kallt glas vatten...eller en kall öl :-D

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan

Har du sovit i din säng inatt: Nja slapp soffan :-D

Vad hade du sönder senast: Min dotters skötbädd

Vem snackade du med senast: I telefon var det Patrik H

Varm favoritdricka: När jag är förkyld har jag ett superte med smak av citron som hjälper

Favoritdricka när du är riktigt törstigt: Vatten!!

Alkoholhaltig favoritdrycka: Drinken Razzel eller Öl!!!


När gjorde du senast något riktigt dumt:
Ja..vart ska jag börja..? ständigt och ofta

Saknar du någon just nu: Ja min kompis Patrik...men vilken av dom 5 menar jag??

Vad ska man få dig för att irretera dig: Att köra som en idiot längs e4 eller att vara kompis och inte kunna ta kritik.

Någon jag stör mig på just nu: Ja då vänner beter sig så jävla konstigt... så synd för dom förlorar så mycket på det.

Intresse: Emilia, Träna, musik, bio, promenader och sex såklart *haha*

Senaste personen du kramade: Tobba faktiskt

Senaste personen du ringde: Tobba

Senaste personen som ringde dig: Patrik H för han skulle köpa pizza med pommes frites till sin söta gravida sambo.

Vad drack du senast: Mjölk

Vill du ha barn: Ja jag har ju min ögonsten Emilia, men skulle inte ha problem med fler underbaringar :-D

Längtar du till din nästa födelsdag: Nej för jag blir 25...jag vill inte bli nå äldre nu.


Har rakat dina ben någon gång: hahaha flera gånger



Är du sugen på något just nu:
Nej jag smakade precis lite godis och blev illamående

Använder du hudkräm: japp, varje dag

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop. Men har heller inga problem att poppa själv.

Bruka du baka: Japp, nånting varannan vecka


Röstade du i senaste valet:
Japp, på rött...

Är du nöjd med ditt liv som är just nu: nej det är jag inte..det kan bli bättre, men det ser mörkt ut just nu

Vilken låt lyssnade du på senast: oj..nånting med julmusik på datorn

Har någon annan sovit i din säng i natt: Jag och sambon..vi har bara sovit

Vad tycker du det är äckligt: När människor smaskar..har till och med dumpat folk för sånt

Har du pengar på mobilen: Ja det har jag, har abbonemang då jag aldrig vill stå inför det faktum att inte kunna ringa

Inga kommentarer: