torsdag 23 oktober 2008

ja då ska det vara en rubrik här då




Ja vad säger man. Idag har man varit med Therése från 9.30 imorse till 17 i eftermiddag. Vi hade ganska kul. Roligast förutom Emilias fotavtryck på ÖF så var vi på Lindex idag och shoppade lite. Alltid roligt att shoppa då det är trevlig personal i kassan och inte sånna där PMS-kossor som det kan vara ibland.

I morse började dagen med frisyr-görning.

Gick sådär, slutade med att jag satte upp håret i en hästsvans :-D
Sen efter shoppingen så åkte vi hem till Therése och käka lunch och fikade, Emilia somnade till slut efter dagens intryck i Therése famn.




Just nu väntar jag på att få lägga min lilla ögonsten i sin säng så hon får sova så gott inför natten. Men det är en timme kvar, och det är den drygaste timmen av alla :-D

En kompis till mig hade tatuerat sig för en månad sen... Gissa vilket lastbilsmärke han gillar?:


Här kommer lite bilder i övrigt:

Stig-Rune. Emilia fick han i dop-present utav Lillen.


Så här ligger hon alltid i sin resesäng då vi är ute och reser.


Sitter i sin barnvagn med sina solglasögon och ser så cool ut som bara hon kan.












Hos mormor och morfar. Min ögonsten helt och hållet.


Vackra blå ögon.

Inga kommentarer: