onsdag 22 oktober 2008

For runt som en galning.

Ja vad säger man?
Dagen var full av aktiviteter (relativt).
Först på Bvc med Emilia för att göra BOEL-testet.
Sen åt vi lunch på Westside.
Dom har lärt sig Tobbas namn och Emilias namn (det lärde dom sig typ första gången vi var dit med henne).. men mig..det har dom inte ens frågat.

Sen kom helvetet. Åkte på sjukhus apoteket för det är ju ganska stort.

Nej medicinen jag skulle ha fanns inte i 3pack längre..för företaget som tillverkade dom hade slutat med det. Så det fanns en förpackning på apoteket på Teg och en förpackning på apoteket på Backen... jag in i bilen och brummade runt som värsta knarkaren och fartdåre dessutom.
Så jag fick dom absolut sista förpackningarna som fanns i hela Umeå :-)
Så nu måste jag kontakta min läkare så han kan skriva recept på andra tabletter. Dumheter att sluta tillverka sådär.

Ikväll är jag änka. Sambon jobbar som vanligt, men det betyder ju att jag får se på Grey's Anatomy istället för
Efterlyst *tjohooo*

Nu väntar vi på att första snön ska falla.... längtar längtar...

Jo förresten...denna bil är till Salu...

1 kommentar:

Lillan sa...

Vad snyggt du gjort på sidan! Jättefint med bilden på Emilia :) Vad är ett BOEL-test? *fundersam* Kram!!