måndag 27 oktober 2008

Snodd av Doftranka =D

1. Vem är du?
- Jag är mamma(huga va gammalt det låter), ung(?!?), kvinna, sexpratare :-D
2. Attityd:
- Lyssnar för mycket på andra*suck* men försöker gå min egen väg.
3. Ålder:
-24 år 10 månader och 17 dagar
4. Jobb:
- Mammaledig just nu, men annars USK:a
5. Hemsida:
- Denna här, och bilddagboken.se
6. Du kommer från:
- The Big City of Härnösand :-P
7. Du bor:
- Lägenhet och tycker det går bra fast man har barn!
8. Mentalitet:
- Ta det lugnt, det ordnar sig
9. Civilstatus:
- Förlovad sedan mars -06..bröllop? ja det väntar jag också på.
10. Stjärntecken:
-Skytt.
11. Mac eller PC?:
- PC
12. Din bästa egenskap:
- Oj här ska nog mina vänner flika in... jag vet inte...
13. Din sämsta egenskap:
- Blåögd och dåligt tålamod
14. Husdjur:
- Dammråttorna Knut och Rut.
15. Familj:
- Sambo och Emilia.
16. Kroppsdel du har mest nytta av:
- Förut brösten (!?!) nu: Händerna
17. Kroppsdel du tycker bäst om:
- Oj hade vart lättare att fråga vilken man inte tycker om. Men okej svarar Brösten.
18. Jag sover:
- På vänster sida på natten.
19. Djur jag är lik:
- Till kroppen kossa kanske, eller flohäst, även strandad val, men jag älskar Giraffer.
20. Tror du på något?
- Tomten och på Bosse Bildoktorn
21. Frisyr:
- Långt hår och oftast uppsatt för Tobba tycker det är finast (?!?!)
22. Hårfärg:
- Blond
23. Ögonfärg:
- Bla ögon
24. Skostorlek:
- Beror på skorna, men 40-42
25. Gillar:
- Kärlek och choklad
26. Ogillar:
- Folk som snackar skit om saker dom inte vet nånting om, och folk som ljuger och vänner som inte kan ta kritik.
27. Favoritmat:
- Kycklingsallad
28. Favoritglass:
- Hmm... GB Sandwich med smak av Pepparkaka (dom säljs nu i butik ;-)
29. Favoritdessert:
- Min äppelpaj med frasigt täcke (se recept nedan)
30. Favoritdryck:
- Vatten
31. Gillar du godis?:
- Ja vem gör inte det, däremot försöker jag sluta med det nu Man ska börja på en måndag!
32. Isåfall vilken sort?
- CHOKLAD!!!
33. Favoritdrink:
- Razzel - Bacardi Razz, Sprite, Tranbärsjuice, is och limeskiva (mmmm)..annars Öl och Cider
34. Favoritfilm:
- Love Actually
35. Favoritdag:
- Tisdagar och fredagar
36. Favoritklädesplagg:
- Förut Jeans, men nu Kjol
37. Favoritbok:
- Nja läser så sällan, men Böcker av Bradley Trevor Greive
38. Musiksmak:
- Beror på om det är hemma eller på fest, men så länge det inte är Opera
39. Favoritdoft:
- Min dotter då hon var nyfödd.
40. Senast film på bio:
- Oj det var länge sen, då jag var höggravid och såg Guldkompassen.
41. Älsklingsfärg:
- Svart, grått, vitt, grönt och lila.
42. Skulle aldrig ta på dig:
- Magrtöjor är väl för hemskt? sen skulle jag aldrig ta på mig Storblommigt.
43. Vad ville du bli när du var liten?:
- Busschaufför och konditor
44. Blev du det?:
- Typ NEJ
45. Sportbil eller familjebil?:
- Audi :-D
46. Katt eller hund?:
- Hade katt flrut, försökte ha hund sen men sambon är för allergisk.
47. Fobier?:
- Stadsbussar och spindlar och småkryp.
48. Deppig eller glad?:
- Det är höst, döm själv, men nu är det depp.
49. Politiskt insatt?:
- Nja sådär, så pass insatt att aldrig rösta blått.
50. Värdesätter du ärlighet?:
- Javisst, det är ganska viktigt!
51. Brukar du dra "vita lögner"?:
- Ja det gör nog alla lite till mans.
52. Har du pojkvän/flickvän?:
- Pojkvän låter så banalt, men fästman låter inte bättre. Sambo låter okej.
53. Är du kär?:
- Jag är inte lika kär som för 3 ½ år sedan, men kär är jag.
54. Vem/vilka vet mest om dig?:
- Tobba och Therése tror jag.. men det finns mycket som ingen utav dom vet om. Som är väl dolt.
55. Vad har du på dig just nu?:
- Byxor från svärfar och en skönt t-shirt.
56. Märkeskläder eller secondhand?:
-Inget dera. Mitt i mellan. Men defenitivt inte second hand.
57. Hur många par skor har du?:
- 7 eller 8 st.
58. Är du sexuellt frustrerad?:
- Japp..det vet Therése om ;-)
59. Dominat eller undergiven:
- Undergiven..
60. Vad gör dig tänd:
- .... ja...det vet min sambo..tror jag..
61. Du blir glad av:
- När min dotter får min glad då jag deppar, eller då jag får en lite genomtänkt gåva av min sambo..sen är ju sex aldrig fel ;-)
62. Du blir förbannad av:
- Vänner som beter sig illa.
63. När ingen ser dig:
-Städar jag naken *hahaha* nä men sjunger sådär extra falskt i alla fall. Stackars Emilia.
64. Du kommer till himlen / helvetet:
- Nja om man tänker efter på olika saker jag gjort genom åren så Helvetet.
65. Konstigaste platsen du har haft sex på:
- hmm...på en båt, i en bil eller tvättstugan, det finns ett värre ställe men det berättar jag inte.
66. Favoritställning:
- har inte en har flera.
67. Har du använt sexleksaker:
- 1 gång och aldrig mer.
68. Har du varit otrogen:
- ja det har jag och det är jag inte stolt över.

Inga kommentarer: